fredag, januari 30, 2009

Back in town

EFTER mycket om och men så kommer jag äntligen tillbaka till denna blogg.. Har varit i Fenrie nu i två veckoer snart. Känns bra att vara tillbaka och se snö.. Dock var det inte lika mycket snö som jag hoppas på. Inget dump har kommit medans jag varit här. Det är mest Is i backen och påminner otroligt mycket om att åka i Sälen.. ILLA... Men då får man sysselsätta sej med annat. Som att hänga med sina kompisar, båda Karin och Astrid är i byn nu och vi lever livet på alla sätt. I dag fyller Astid 21 så då blir det åka av!


Har sedan i Måndags haft ansvaret för Commit, Har haft sjukt kul och lärt mej mycket. Har även passa min Adam West åt Devo och det har gått bra, han älskar mej ochjag älskar honom! Tacka vet jag Hundar. Varför jag har varit shop/hund vakt beror på att pojkarna (14 st av dom) drog till Vegas i måndags för att kolla på 2010 åsr snowboardkläder och liknande... Verkar som om dom haft det bra och ikväll kommer dom hem, både jag och Adam West ser fram emot det!

Bilder kommer senare!

PEACE

Inga kommentarer: