onsdag, december 06, 2006

Julkalendern

Jag är en OTROLIGT barnslig 18 åring. Inte på ett dumt sätt, utan på ett bra sätt. Jag har sett alla avsnitt, förutom det första, av julkalendern, "Lasse-Majas detektivbyrå". Det är bara så bra! En julkalender med spänning, nu vill jag veta Vad som händer med mumien!? Vem är det, och varför?! Jag är även en väldigt barnslig 18 åring som älskar att hoppa på sin ytterst lilla röda plastbob som hon fick i julklapp som tre åring, och svischa ner för backen utan för fönstret, så att snön sprutar. Men den stor frågan är nu VAR ÄR SNÖN!? Titta på bilden. Det är jag och min systeryster som är Bubos på Svenska Skid Spelen får nått år sen. Så ska det se ut, vitt på backen ska det vara! Vitt och fint, inte grått och trist som nu. Jag vill ha julstämning, en skön julstämning, en som "rockar", som min lilla fina syster, som på bilden snott min gura, pappas gamla 70-tals brillor och poserar så snyggt på mitt rum! "Come winter snow again, so we can remember, come wintersnow again, like it is December"

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja vet, jag rockar =P
kärlek syrran