torsdag, december 28, 2006

Mycket har hänt..

..sen sist. Det var julafton och julklappsöppning. Bästa presenten var så klart, FOTOSKRIVAREN! Jippi! Nu kan jag äntligen sätta upp och fylla min musikvägg, för hålet på väggen nu är inte speciellt snyggt! Eller!?

Jag har idag varit på smikKurs, så nu vet jag flr först gånger hur man på riktigt använder Smink! hehe... så här blev resultatet! Hehehe... Igår var jag med och hjälpte Sara och Choffe att flytta till Falun. De bor nu i Norslund (av alla ställen) i en (förvånande) fin lägenhet. Det var speed på inflyttandet där, må jag säga. De kom väl dit vid halv sex och vid havl tio var allt klart och upp packat, och ändå hade de inte lite gerjer! Bra gjort tycker jag!

2 kommentarer:

Birte sa...

Hej Anna,
hur är det?
I will begin a new photoblog, I didn't like the last one so much.
Here's my normal blog : www.birteteddy.blogspot.com
Okay, I don't think , that you'll understand so much ;)

Anonym sa...

okay, so I will leave a comment, as I promissed ... I really like how your room looks ... so great with the photos at the wall and the posters and stuff ... and hej, you look great with or without makeup ... :)