tisdag, maj 27, 2008

Everywhere....

Ni vet när man går och tänker på något så ser man det överallt. En varm sommardag då man är jättesugen på glass, då ser man folk som går runt med glassar överallt! Men ser man nått ställe som säljer glass, inte då! Samma gäller Kaffe, när man är som mest sugen, ser man folk med kaffe överallt, men ingen som säljer... Just nu ser jag par som är såååå kärs vart jag än går. De är överallt, och de ska gå runt och mysa och krama på varandra vart de än är. På H&M, på cafét, vid kyldisken på Maxi, till och med i kassakön. De är överallt! Och här är det samma sak, jag kan inte göra nått åt att jag inte kan gå runt och mysa.. Varför ska det vara så sjuktlångt till Canada!? Varför?! Ghaaw, maan, i don't get it! 


Eller till that NOrWAY (in hell). Alla är bara borta, och här siter jag i Falun. Skit också.

Hade en preiod förra året då jag säg gravida överallt, vart jag än gick var det gravida kvinnor! Det konstiga är att vad jag vet ville jag itne ha barn.. men ja så kan det ju vara. Ibland har man konstiga idéer... Jaja, men det jag vill säga och få ur mej är, thats i miss you, babes. I miss you a lot. A lot.

Inga kommentarer: