onsdag, maj 28, 2008

Man kanske skulle skaffa sej en...

- Tatuering!? En sån där fin kurbits tatuering runt höger fotknöl?! Eller dum idée?!


- en liten valp!? Blir så sjukt avis när jag ser Fias och Jims golden valpar Abby och Molly.. fast att ta med sje en valp till canada på en plan är kanske en dum idée. Ja det är det.

- ett hus i det där Fernie?! Ja fan har jag fyra miljoner över då köper jag mej ett hus. Hehe, bra va! Nu letar jag bara sponsor..

- en sponsor med 4 millar att ge mej?! Nån som ställer upp!? PLEASE!

- en vän att gå med till det dära bröllopet man ska på på lördag!? Nån som ställer upp igen, behöver inte ha 4 millar över, det är lungt! 

-en maskin som gör att man kan teloportera sej vart man vill när man vill. För nu är jag i Falun, och vill vara i Fernie. Eller stockholm, uppsala, stryn?! Hur ska jag klara mej?!

1 kommentar:

Anonym sa...

weiiii! Anna is back on track and I love her..it..it..I ment IT! =D Keep on shining my friend! //soophy