onsdag, september 03, 2008

One week left!!

Så nu är det som så, jag om en vecka sitter jag på planet till Calgary, finally! Som jag har längtat! This is the plan. Jag drar över på Onsdag, planet lämnar Svenskmark 10.05 och jag landar i Calgary 15.50 (local time).  Kommer att bo i West Fernie, på ÖVERVÅNINGE!!! Noo more basemantsuite! Haha, jag har till och med ett fönster!


Vad jag ska göra är att plugga på distans, dock bara 50%. Det blir engelska för hela slanten! Sen ska jag väl försöka att ta mej ett jobb så länge visumet gäller. Blir nog en tur ner till Vancover och Whistler innan säsongen drar igång för att hälsa på lite kompisar och se lite mer av Canada.. 

Nej, nu ska här börjat tvättas. I got a lot to do, an not much time to do it! Så stoked att jag bjuder på en avmina Hivesbilder från grönan i söndags!

















Peace

Inga kommentarer: