torsdag, augusti 27, 2009

Drommar om eget.

Sa mycket hander just nu i min lilla varld. Hundvapls fragan gick inte att losa, sa det blir att vi far vanta ett ar, eller ta en annan... Vi har inget bestamt, men jag kommer uppdatera med mer uppgifter nar det kommer.

Annars sa ser husfragan ut att losa sej, eller iallafall nagot sa nar. Har om dagen kom Devo hem och breattade att han och Andy flyttar ut. Bara helt sa dar plotsligt, det har ju varit jag och Pauly som letat boende de senaste tiden, men nu ska dom ut. Sa nu star vi har jag och P med ett ratt orent hus och en roomie. Derek. Det ser ut som om vi ska borja pa nytt. Huset ska bli rent fran grunden nar de flyttar ut, all skit som dom inte tar med ska ut, sa ar det bara. Vi kommer dock ta in en roomie till. Mike har ingenstanns att bo och behover ett sovrum. Han vet att det ska bli andringar pa huset och det kanns bra.

Fast samtidigt som huset far en nystart sa kanns det forfarande som att vi tappade var drom. Drommen att bara vara oss, inga roomies. Bara oss, var valp i varat eget hem. Vi har i och for sej ofrtfarande tva suites pa G, sa vi far val se om de hor av sej kanske vi drar fran huset ocksa. Bara for att fa natt eget.

Jag vill aka till IKEA, kopa lampor, kastruller, tallrikar och bestik. Men framfor allt Ramar till mina foton. Foton ska visas upp! Jag har redan Sowboard bilder at Commit Snow and Skate. tyvarr blev de lite ner tryckta och om plaserade nar pojkarnas gamla van och skolad fotograf flyttade till stan. Men jag har andra planer, Innan Sverige sa kommer jag vara med i en utstallning har pa Red Tree Lodge med temat FALL i alla sina vinklar, jag har mest bilder av Host och Vattenfall. Min andra plan ar Freyja, dar jag har grona skosiga och mossiga bilder. Revancsh och forhoppningsvis lite saljgladje!

Nej, nu ska jag val ta och jobba lite igen.. Med vad har jag ingen aning!

1 kommentar:

Mamma sa...

Skönt att det ska bli rent! Tråkigt med valpen, men om ni någon gång (hoppas jag )ska flytta till Sverige så kanske det är klokt att vänta med valp. kram mamma