lördag, augusti 22, 2009

Varfor komma och forstora nar jag hade en san bra dag!

Jag jobbar dubblet for fullt. Har nu haft tva dagar enkel skift, vilket naska kants som jag var ledig! Spenderade Tirsdag morgon med att vandra 2 Ave. Gick till baken och satte in lite pengar, gick till Big Bang Bagel, den nya Bagelshopen som har stans basta mackor. Halsade pa pojken min som lagade bagels for fulla muggar! Kopte en lax bagel och vandrade vidare till mitt favorit kaffe stalle Fershis. Hade min Mocha Maccaron on ice och sma pratade med Em, i en timme eller sa.. Sen ivag till jobbet.

Och i dag hade jag ater igen en sovmorgon till 3 pm. Blev till att ga till nya harsalongen och fa en ordentlig uppfraschning! Det blev forst och framst farg, fortfarande blond till min forvaning. Skulle farga tillbaka till mina rotter och de var tydligen blonda, trots att jag trodde dom var svarta! Sen Lugg. Kanns konstigt men bra har redan fatt massa komplimanger och posetiva vibbar!

Sen kommer vi till det trakiga. Som ni vet ska vi skaffa en bulldog puppy. Och vi hade sen dag 1 stallt in oss pa att vi ville ha den storsta och vita pojken. Den var var, och sa var det bara, vi hade first pick och agaran till mamma ville inte ha nan sa vi fick valja forst. MEN nu idag ringde agaren till mamman till agaren av Pappan, min kompis Holly, och sa att det ska ha den stora vita. De ska ta min valp! Inte kul och jag vet inte vad jag ska gora. Har man stallt in sej pa en valp som har man... Kanns trist. Holly ar arg, hon vill att vi ska ta den vita ocksa, och ska forska gora allt for att vi ska fa den! Bluhu, vet inte vad jag ska saga, blev lite down om man sager som sa...

Well, life gose on i guess... Har en timmer kvar pa jobbet, hatar att jobba fredag och lordag kvallar da man maste sitta har till 11 pm. TROTT!!!!

Inga kommentarer: